Jumaat, 30 Julai 2010

PERTANDINGAN BLOGGING 2010 - ENTRI 8

PANTANG LARANG KE ENAM.
DILARANG MENJAHIT DI BADAN, NANTI TIDAK LEPAS HUTANG.

Hello. Nama saya Matin. Saya akan memberi kamu misi untuk hari ini. Dengar baik-baik. Tak baik, kena kau. Mencari rasional untuk pantang larang pada entri ini. Kamu patut sudah dapat suatu kertas dari printer kamu. Saya telah "send" pantang larangnya kepada setiap pembaca saya. Sekian.

Percaya? JANGAN!! Bedek sahaja. Chill man! Pantang Larang untuk entri ini adalah! *drum roll* Dilarang menjahit di badan, nanti tidak lepas hutang.

Jeng jeng jeng....KRING!

Oleh kerana tangan saya sudah letih, buat kerja rumah tidak senang tau, saya akan teruskan dengan rasionalnya. Maksud pantang larang ini adalah, saya beri satu example, jika butang terputus, kamu tidak membuka baju. Jarum itu, skali "ziup!" Kan sakit? Pernah kena cucuk? Kalau nak cuba, tolong jangan! Inilah satu sebab adanya pantang larang!

Sekian,
Abdul Matin Bin Sapie

Tiada ulasan: